آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

بابایی روزت مبارک

1393/2/24 17:33
نویسنده : مامان فرنوش
304 بازدید
اشتراک گذاری

بايد دختر باشي تا بداني پدر لطيف‌ترين موجود عالم است...

بايد دختر باشي تا ته دل‌ات قرص باشد که هيچ‌وقت

جاي دست پدر روي صورت‌ات نخواهد افتاد مگر به نوازش! 

بايد پدر باشي تا بداني دختر عزيزترين موجود عالم است...

تا پدر نباشي نمي‌تواني درک کني دختر داشتن افتخار پدر است!!!

بايد دختر  پدر باشي تا احساس غرور کني...

بايد پدر-دختر باشيد تا بدانيد چه شگفتي‌هايي دارد اين عالم!

چه عزيز است اخم تلخ پدر و ناز دختر...

چه نازک است دل پدر که طاقت ديدن اشک دختر را ندارد...

بايد پدر-دختر باشيد تا...

بابا مجید مهربونترین بابای دنیا روزت مبارک

همسرم:

جاده عشق همسفر می خواست و من تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت ، با من بمان

وبدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست همسر عزیزم روزت مبارک

مجیدم تا ابد دوستت دارم

پدر واژه ای که پشتش انگار یه کوه بزرگ پنهون شده باشه

وقتی به زبون میاریش نا خود آگاه احساس امنیت می کنی

پدر برای همه یه تکیه گاهِ

ولی برای دخترش یه اسطوره اس ، یه قهرمان

پدر واسه دختراشون خیلی عزیزن ؛ مخصوصا اگه کسی دختر آخری باشه ؛ ته تغاری باشه

اون وقته که میشه عزیز کرده بابا ، میشه دردونه بابا ....

بابای مهربونم بهترین بابای دنیا عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)