آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

تولد مامان و بابا

1393/3/4 18:26
نویسنده : مامان فرنوش
352 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولدمان تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است اما برای ماروز میلادمون سر آغاز فصلی دگر از زندگیست

عزیزترینم سالروز میلادمان مبارک

امروز 4 خرداده و من 31 ساله و بابامجید 35 ساله شدیم راستی امروز 7 سالگرد نامزدیمون هم هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرنوش2
20 خرداد 93 11:07
ایول! همه این کارا رو توی یه روز کردین؟؟؟ بابا!!!! چه جوری وقت کردین؟ خخخخخ البته ما هم عقد و تولد شوشومون توی یه روز بوده... می بوسمت... نازدختر چطوره؟ بهتر شد؟
مامان فرنوش
پاسخ
بخخخخخخخخ بلللللللله ببین من و تو همزادیم
مامان گیسو جون
2 تیر 93 8:26
با تاخیر فراوان و شرمندگی بسیار تولدتون مبارک الهی 120 ساله بشید عشقتون الهی همیشگی باشه بوسسسسسسسسس
مامان فرنوش
پاسخ
فداتشم مونایی مرسی عزیزم گیسو نانازی و از طرف من ببوس
مامان سارا
4 تیر 93 8:23
تولدتون مبارک ایشالا... سلیه تون سالهای سال بالای سر آنوشا جون باشه شاد باشین و سلامت در کنار هم
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بوسسسسسسسس
طرح پیامکی ختم قرآن
6 تیر 93 16:26
با توکل به خدا ختم روزانه قرآن ویژه ماه مبارک رمضان شروع از 8 تیر 93 30 روز هر روز یه جز از قران جهت دریافت جزارسال عدد 1 به 3000329099 ghoranian.com