آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

آخرین پست سال 92

1392/12/28 17:21
نویسنده : مامان فرنوش
265 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب بالاخره خونه تکونی ما هم تموم شد امسال خیلیییییییییی طول کشید آخه با وجود یه دخمل شیطون واقعا خونه تکونی کار سختیه!!! روزی یه کابینت یا یه کشو باید تمیز میکردم تازه بعدشم دخملک میره اگه دستش به کشو برسه همه رو خالی میکنه خودش بچیینه خلاصه که یه وضعی داریم ما ....

خانم کوچولو یاد گرفته دستمال میگیره دستش و برام خونه تمیز میکنه

امسال برای اولین بار سبزه عید ریختم روزی که تازه گندم ها جونه زده بود  در یک لحظه آنی دستش و به میز رسوند و همشو ریخت دوباره همه گندم ها رو ریختم تو ظرف الان سبز شده اما نمیدنم چرا کچلی گرفته خخخخخخخخ

آهان تا یادم نرفته بگم بالاخره 26 اسفند برای آزمایش خون بردیمت از 4 اسفند که دکترت برات آز نوشته بود من میگفتم مجید ببر بابایی میگفت فرنوش تو ببر خلاصه که نه من دل دارم نه بابایی آخرش خاله ناری مهربون اومد و با هم رفتیم بیمارستان کودکان و آزمایش خون انجام شد یکم گریه کردی تا دیروز دستت و نشون میدادی که یعنی اوف شده و من روزی 100 بار بوسش میکردم بعد از آزمایش دنت خوردی و رو شونه من خوابیدی و من برای جایزه که اولین بار خون دادی برات باغ وحش خریدم شما هم عاشق پیشی باغ وحشه شدی با هم بازی میکنیم من با پیشی تو با جوجه اونوقت میگی دیک دیک (جیک جیک)من میگم پیشی میخواد جوجه رو بخوره و شما میگی نوم نوم نه نه نه (یعنی پیشی نو نومش نکنه)

یه اسباب بازی داری که روش فیل داره اینو برات مثل کمربند میبندم تو هم چنان قر میدی انگار داری عربی میرقصی ای جونم به فدات

تمام خرید خانم طلا هم انجام شده

الان میخوایم بریم برای خانمی ماهی بگیریم تا سفره هفت سین و آماده کنیم

آنوشا هرگز هرگز نمیتونی درک کنی چقدر عاشقتم مگر روزی که دختری به جذابیت و مهربونی الان خودت داشته باشی و وقتی می رقصه و دست می زنه دلت واسش ضعف بره...دوستت دارم دردونه ی من.دوستت دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گیسو جون
2 فروردین 93 3:55
سلام گلم سال نو مبارک امیدوارم بهترین سال رو پیش رو داشته باشی ای جونم فداش بشم من بوسسسسسسسسسسس
مامان فرنوش
پاسخ
مونا جونم سال نو مبارک
مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:01
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
مامان فرنوش
پاسخ
سال نو شما هم مبارک خانمی
فرنوش 2
4 فروردین 93 2:44
عیدت مبارک فرنوشی، عیدت مبارک آنی خوشگله... انشالله صد سال بهتر از این سالها فداش بشم دلش برای جوجوی اسباب بازیش میسوزه
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم فرنوش جونم عید شما هم مبارک سال خوبی پیش رو داشته باشی
تینا
7 فروردین 93 11:36
سلام عزبز دلم سال نو مبارک ،ماشااله آنوشای جیگر ناز بود خیلی خیلی نازتر شده موهاش خیلی زیبا شده خوردنی تر شده .از طرف من بوسش کن که دلم ضعف رفت براش چقدر قیافش تغییر کرده خانوم خانوما .
مامان فرنوش
پاسخ
مرسی مهربونم خیلی لطف داری
آنوشا كوچولو
8 فروردین 93 2:46
خسته نباشی فرنوش جان سال خوبی پيش رو داشته باشی آنوشا جون خيلي ناناز شدی
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم عزیز دلم انشالله شما هم سال خوبی داشته باشین آنوشا خوشمزتونو از طرف من بچلون
خاله اعظم
8 فروردین 93 3:39
ایشالله سال خوب و خوشی و درکنار مامان بابای مهربونت داشته باشی عسلک خاله
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم خاله جون همچنین برای شما و امیرعلی جون
helen
11 فروردین 93 17:30
http://3gholohaaa.niniweblog.com/
مامان گیسو جون
15 فروردین 93 1:17
سلام عشقم خوبی؟ آنوشا جونم خوبه؟ دلم براتون یه ذره شده فرنوش جونم بوسسسسسسسسسسسس
مامان فرنوش
پاسخ
سلام مونا جونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ارمیا و ایلمان
17 فروردین 93 11:35
الهی که هیچ وقت غم نبینی عسل خاله. قربون اون شیطنتهات. ایشالله روزهای پیش روت پر از دلخوشی و خنده باشه. خیلی دوست دارم گلی خانم. فرنوش جان خوبی؟ ایشالله همیشه سالم و سرحال و شاد باشی و زندگیتون پر از خیر و برکت باشه.
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم خاله جون انشالله سال خوبی برای همه باشه
نارینه
18 فروردین 93 3:22
سلام دوستم سال نوت مبارک برای خانواده سه نفرتون سلامتی و دلخوشی آرزو میکنم
مامان فرنوش
پاسخ
سال نو شما هم مبارک دوست خوبم