آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

شاپرکم 13 ماهگیت مبارک

1392/12/25 16:59
نویسنده : مامان فرنوش
336 بازدید
اشتراک گذاری

شاپرکم13 ماه زمینی شدنت مبارک

عزیز مامان  13 ماهه که من افتخار اینو داشتم که مادر تو باشم فرشته کوچولوی دوست داشتنی ممنونم که این همه خانم و شیرینی

دخملکم حسابی شیطون تر شده کماکان عاشق نانای کردنه نانایش خیلی هم پیشرفت کرده دستاشو میچرخونه و پای راستشم میزاره جلو و سرشم تکون میده عاشق آهنگ چه احساس شیرینی دارم شهیاد شده

از پله ها بالا و پائین میره از مبل نمیتونه بالا بره اما بلده پائین بیاد

یکم توجهت به اسباب بازی ها بیشتر شده روزی چند یار سبد اسباب بازیت و میاری خالی میکنی و گاهی هم باهاشون مشغول میشی به تمام عروسک های کمدت چه از نوع نی نی چه از نوع پولیشی میگی بع بع یه عروسک داری که شعر میخونه دامن من چین چینیه خیلی دوسش داری یه عروسک دیگه هم که شیشه میخوره رو هم دوست داری و لالا میدیش میزاری روی پاهای کوچولوت بع بعی هم که خیلیییییییییی دوسش داری مزرعه حیواناتتم خیلی دوست داری همچنین حلقه ها رو دیگه اسباب بازی هات و جمع میکنی میریزی تو سبد

همچنان عاشق ماشین لباسشویی و جاروبرقی و جاروشارژی هستی میگم جارو چی میگه شما میگی اوووووووووووً وقتی جاروبرقی میکشم همش زیر دست و پامی و میگی بزار اینجا بمونه تا من باهاش بازی کنم وقتی من جارو دستی بگیرم دستم شما بعدش باید بگیری و جارو بزنی آخ قربون دخمل عاقلم بشم من

جرات ندارم به سرت گل سر بزنم همش میکنی و میخوای بخوری یا اگه بزنم اصلا نباید در مورد مو و گل سر صحبت کنیم چون فوری یادت میاد گل سر میاری میزاری روی سرت و روی سر من بورس میگیری دستت میخوای موهات و شونه کنی

عاشق تلفنی خاله نازی که زنگ میزنه میزارم روی اسپیکر باهاش صحبت میکنی خاله میگی موتور شو تو میگی ررررررررررررررررررررر میگه ساعت شو میگی دینگ دینگ و خلاصه دیگه گوشی و برمیداری میری نمیدی من و خواهرم صحبت کنیم!!!

عاشق خاموش و روشن کردنه برقی وقتی میبرمت دستشویی برق و باید خودش روشن و خاموش کنی عروسکتو میزاری پشت در دستشویی بهش میگی جیشششششششش

همچنان خیلی بد میخوابی مثل عقربه های ساعت میچرخی ده بار سرت میخوره به نرده های تخت گاهی وقتها توی تخت بلند میشی برای همین روی زمین میخوابی

بخواب آخرین آرزوی دلم بخواب نازنینم،عزیزم،گلم

اینجا خونه آقاجون ایناست ببین چجوری خوابیدی قندک من

عاشق چوب شور و لواشک هستی میدونی توی کدوم کابینت هست میای و بهم اشاره میکنی نوم نوم نه البته به تمام خورکی ها میگی نوم نوم الان بجز غذا چوب شور -بیسکوبیت مادر-ویفر موزی-لواشک -گاهی وقتها یه کوچولو پاستیل-دنت-بستنی وانیلی هم میخوری لواشک خوردنت واقعا دیدنیه خیلی خوشمزه میخوری نون هم خیلی دوست داری

این هم به بعی مورد علاقه شما خاله نازی اینا تازه اسباب کشی کرده بودن  هنوز نزده بودنش به دیوار شما هم گیر داده بودی به بعبعی همش میگفتی باید ناز کنم !!!

این پیرهن خوشگل و خاله نازی برات دوخته

روزی 20 بار کشوهای کمدت و باز میکنی همه چیز و میریزی بیرون

ددری هستی چند روز پیش که با هم رفته بودیم خرید یه فیل سوارت کردم از همونهایی که بچگی های خودمون هم بود آهنگ میزذ خیلی خوشت اومده بود از خوشحالی جیغغغغغغغغغغ می کشیدی و می خندیدی

این کلاه و روسری بچگی های مامان فرنوشه

غذا خوردنت ای بدک نیست اما یه روز خوب میخوری یه روز دقم میدی تا بخوری عاشق ماست و دوغ هستی اگه ماست نباشه اصلا غذا نمیخوری تخم مرغ و از وقتی که سفیده هم اضافه شد دیگه آب پز نمیخوری املت میخوری اما باز هم با یکم ماست به دکترت گفتم گفت اشکالی نداره ماکارونی خیلی دوست دوری به پلو میگی پویوووووووو ماهی هم دوست داری جوجه کباب هم دوست داری مثل خودم عاشق قرمه سبزی هستی اما همچننان برات غذای جدا میپزم از غذای خودمون هم بهت میدم سالادم دوست داری عاشق خیارشور هستی و بینهایت سیب زمینی سرخ کرده دوست داری

 

چند روزی میشه شیشه آبت و خودت میگیری دستت و میخوری به آب میگی بب اما همچنان شیشه شیر و دستت نمیگیری من باید بگیرم شما شیر بخوری پاهاتم میاری بالا یعتی بوس کن خودت هم موهات و نوازش میکنی عاشقتم دخملک

یه مدت همه رو میزدی همش به قول خودت ده میکردی آقاجون بهت گفته بود آنی ده نه نه نه شما هم میگفتی ده نه نه نه دیگه خدا رو شکر از سرت افتاد

هفته پیش ذوق کردی و دویدی اومدی تو بغلم یه گاااااااااااااازی از شونم گرفتی دلم غش رفت اما اصلا واکنش نشون ندادم که بفهمی چی بود و چی شد !!!

لباسهات و میاری سعی میکنی بپوشی مثلا جوراب و میزاری روی پاهت کلاه و میزاری روی سرت و فشار میدی بعدش در و نشون میدی میگی ددر وقتی میخوایم برگردیم خونه از آسانسور بیرون نمیای میچسبی و میگی ددر

تو خونه نقش جارو برفی و هم داری هر آإشغالی ببینی میگی نوم نوم و فوری میخوای بخوری یه وقتایی هم میاری نشونم میدی میگی نوم توم

تازگی ها از ماشین بازی هم خوشت اومده میاشین بازیت خیلی بامزه است دراز میکشی و ماشینت و عقب و جلو میبری میگی گام گام

همچنان وقتی نماز میخونم تو حسابی شیطونی میکنی دیروز سر سجده بودم که باسن مبارک و گذاشتی روی سرم و بلند هم نمیشدی !!!وقتی تشهد میگم میای روی پام میشینی بعضی وقتها میری زیر چادرم و میگی داااااااااااااااالی خلاصه که فیلمی داریم

دست-پا-چشم-گوش-مو-دهن-شکم و بلدی و اشاره میکنی به چشم هم میگی چش

الان 4 تا دندون بالا سه تا پائین و 4 تا دندون آسیاب داری یعنی 11 تا مروارید داری

روزی 100 بار برام بوس میفزستی دستای تپلو و کوچولوت و میزاری رو دهنت بوس میکنی

به جوجه میگی دوده به شیشه شیرت میگی دیر

بهت میگم آنوشا مامان تو رو چند تا دوست داره میگی 10

میگم تاپ تاپ خمیر شیشه پر پنیر دست کی بالا تند تند میگی من من من

خدای مهربانم اگر تمام عمر نیز سر به سجده باشم نمیتوانم شکر تو را بابت بزرگترین هدیه ات یعنی دختر نازم آنوشا به جا آورم پس به وسعت مهربانی هایت قصورم را در شکرگزاری ببخش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرنوش 2
24 اسفند 92 1:42
وای فرنوش یعنی تمام مدت داشتم کیف میکردم و ذوق میکردم و قربون صدقه ش میرفتم... چه عروسک شیرینی شده عسلم، خدای مهربون این عروسک نازو برات نگهداره فرنوشی... عاشق چسبیدنش به آسانسور شدم که بریم ددر! ای جون دلم دختر سعدی!!!!
مامان فرنوش
پاسخ
الهی فداتشم انشالله به زودی زود عکسهای نی نی ناز خودت و ببینیم خخخخخخخخخخ آره خیلی بامزه این کارو میکنه
آنوشا کوچولو
24 اسفند 92 9:34
13 ماهگيت مبارک عزيزم آنوشای ما هم عاشق خيار شور و چوب شوره
مامان فرنوش
پاسخ
ممنونم خاله جون خخخخخخخ الهی قربون این آنی کوشولو ها بشم من
بانو
24 اسفند 92 11:11
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان سونیا
28 اسفند 92 16:22
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
علامه کوچولو
28 اسفند 92 17:08
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
تینا
7 فروردین 93 11:49
به به چه عروسکی شده. من که حسابی از دیدن این عروسک خوشگل سر ذوق اومدم.
مامان فرنوش
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری خانمی
خاله اعظم
8 فروردین 93 3:38
قربونت برم خاله که روزبروز شیرینتر و شرینتر میشی
مامان فرنوش
پاسخ
مرسی خاله جونی