آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

ماهک من سال نو مبارک

1393/1/14 9:23
نویسنده : مامان فرنوش
599 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوي باران ; بوي سبزه ; بوي خاک
شاخه هاي شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبي و ابر سفيد , برگهاي سبز بيد
عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهاي شاد

خلوت گرم کبوترهاي مست
نرم نرمک مي رسد اينک بهار
خوش به حال روزگار

خانم کوچولوی شیرینم عیدت مبارک عزیز دلم امسال دومین بهاری هست که پیش مایی الهی قربونت برم مامانی الهی 120 تا از این بهارهای زیبا ببینی

لحظه تحویل سال مثل یه خانم کوچولو تو بغل من نشسته بودی و با من و بابا مجید دعا میکردی دستهای کوچولوت و بالا آورده بودی فرشته کوچولوی من الهی همیشه تنت سالم و دلت شاد باشه ماهک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنوشا كوچولو
4 اردیبهشت 93 10:52
فدای خنده های شيرينت عيدتون مبارک
مامان فرنوش
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم مرسی