آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

دردانه قلبم سالروز میلادت مبارک

1392/11/20 0:10
نویسنده : مامان فرنوش
389 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسس آنوشا چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای ما شدی...عشق مامان و بابا تولدت هزاران هزار بار مبارک.

تماشاي نوزدهمین افق از دومين ماه زمستان يادآور حضور لطيف توست در دل معطر هستي...
سالروز زميني شدنت مبارك

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

آنوشا عشق مامان و بابا تولدت مبارک

عزیز دلم هیچ چیز و هیچ کلمه ای قادر نیست که احساس من و بهت بیان کنه بدون که مامان عاشقته

خدایا شکرت که یک ساله زندگیمون رنگ و بوی بهشت گرفته خدایا شکرت که تمام روزهای زندگیم پر شده دغدغه های مادرانه خدایا شکرت که فرشته زیبایی از میان فرشته هات برای ما گلچین کردی و خدا جونم شکرت که یک ساله عطر تنش من و مست میکنه برای تک تک ثانیه های این یگ سال میلیون بار شکر، و حالا امروز یک سال از روزی که برای اولین بار لمست کردم برای اولین بوسیدمت می گذره انگار همین دیروز بود که دینا اومدی و حالا برای خودت یه خانم کوچولوی عاقل و طناز شدی امروز 42 روزه که با پاهای کوچولوت همه جا به دنبالم میایی تمام زندگیم تمام عمرم بدرقه نفس کشیدن تو

حالا من بیش از پیش به این حقیقت ایمان دارم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

دختر نارم امیدوارم همیشه در پناه ایزد منان سالم و سلامت باشی

اولین عکس آنوشا:

19/11/1391

ساعت 10/1

19/11/1392

ساعت 10/1

وزن تولد :2900،قد 4٦cm،دورسر 34cm،ذور سینه 34cm،گروه خونی o-

آنوشا کوچولو در 12 ماه گذشته :

به زودی عکسهای تولدت و میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پریسا نجفی
20 بهمن 92 2:06
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
فرنوش2
20 بهمن 92 22:59
سال پیش همین موقع بود که من اتفاقی این وبلاگ و مامان فرنوشتو پیدا کردم... که هم نام من بود و به مراتب بهتر از من. تو تازه به دنیا اومده بودی و مامان فرنوش همیشه دلواپست بود... ماه ها گذشت و گذشت... تو بزرگ شدی و قد کشیدی... مامان فرنوش عشق کرد و عکستو برامون گذاشت... و من با ذوق تماشات میکردم... حالا... در اولین سالگرد تولدت، به قول یه بزرگی بعد از این دنیا تکراریه... همون بهار و تابستون و پاییز و زمستونی که دیدی هر سال تکرار میشه... تنها چیزی که تکرار نمیشه عشق و انسانیته... به امید سالهای سرشار از عشق و آدمیت برای کوچولوی ناز، آنوشا...
خاله اعظم
22 بهمن 92 2:36
خاله قربونت بشه عسلکم که اینقده تو بزرگ شدی هزار ماشالله ...وای باورم نمیشه یکساله شد عزیزم ایشالله 100 سالگیت و جشن بگیریم عزیزه دلم فقط بدون مامان فرنوشت بهترین مامانه دنیاس قدرشو بدون خاله جون ماه شمارت فوق العاده اس قدر مامان بابا رو خیلی زیاد بدون دختر گلم ... میبوسمت
خاله اعظم
23 بهمن 92 1:19
الهی من فدات شم خاله که اینقده تو خانوم شدی یکسالگیت مبارک باشه گلم ایشالله جشن 100 سالگیت خاله جون قدر مامان بابای مهربونتو بدون عزیزه دلم که بی نهایت برات زحمت کشیدن خدا سایشو از سرت کم نکنه فدات بشم میبوسمت مراقب خودت و مامانی گلت باش
مامان گیسو جون
23 بهمن 92 1:43
سلام فرنوش جونم خوبی؟ رمزت عوض شده؟ خصوصی
خاله
25 بهمن 92 17:08
سلام مامانی به منم رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فرنوش
پاسخ
عزیزم برات خصوصی گذاشتم