آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

عاشقتم عروسک

1392/11/16 0:9
نویسنده : مامان فرنوش
244 بازدید
اشتراک گذاری

فقط یه روز تا تولدت باقی مونده همه خونه رو تزئین کردیم و تو شادی میکنی دست میزنی و نانای میکنی خودت هم می دونی یه خبری هست پارسال یه همچین شبی آخرین شبی بود که من و تو بهم نفس می کشیدیم ،تا همیشه عاشقتم نفس مامان

دخترم عاشق این ژستت شدم اینجا داری برای مامان ناز میکنی

 

باران و آنوشا

آنوشا و وانیا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرنوش2
20 بهمن 92 22:53
وای هزار ماشالله... کیک تولدش انشالله پرشمع باد... فرنوش توی عکس اول خودش کپی هلوکیتی شده... از طرف من هزار تا ماچش کن. کلی آرزوی خوب براش دارم
شهره
20 بهمن 92 23:30
خدا حفظش کنه این عروسک ملوس رو
فلورا
21 بهمن 92 12:41
عاشق این ژست آنوشا شدم......