آنوشا کوچولو آنوشا کوچولو ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آنوشا فرشته کوچولوی خونه ما

زیباترین گل هستی روزت مبارک

1393/6/6 16:5
نویسنده : مامان فرنوش
239 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم

دخترم روزت مبارک

بچه که دختر باشه  مونس مادر میشه

دختر خیلی عزیزه همش زبون می ریزه

نون برنجی دختر نازک نارنجی دختر

دختر گل تو باغاست چشم و چراغ باباست

تصدق زبونش من که می میرم براش

عزیز مامان من و بابامجید عاشقتیم این سومین روز دخملی بود که در کتارمونی البته سال اول فقط  یه فرشته تو دلی بودی که پانزده هفتت بود اما خوب ما میدونستیم یه گل دخمل داریم و الانم یه فرشته تو دل برو شدی عروسک من

اینم از لباسی که به مناسبت روز دختر برات گرفتیم البته بزرگه ها باید سال دیگه بپوشی خانمی

پسندها (1)

نظرات (1)

تینا
23 آذر 93 15:07
وای وای ماه شده ..چقدر دلم برای شما و آنوشا جون تنگ شده بود چقدر قشنگ ژست میگیره....کلا عروسک خوش عکسیه از طرف من ببوسینش خوشگل خانم رو...
مامان فرنوش
پاسخ
تینا جون خیلی لطف داری خانمی چشم حتما